2008. október 18., szombat

Aranyhal Vendéglő

Na ezt a helyet felújították, méghozzá úgy, hogy igyekeztek megtartani a kisvendéglős hangulatot. ...és milyen jó, hogy "vendéglő" a neve, nem pedig étterem...?! Kék kockás terítők, ezzel kontrasztosítva az egyszerű, de elegáns terítést, rusztikus téglafalak, otthonos hangulat.

Na és lássuk a medvét, milyen volt a lényeg! A felszolgálók kedvesek - de tényleg - viszont furcsák. Nem tudnám megmondani, hogy miért. Az ételválasztás közben odajött az egyik és - egyébként kedvesen - kivett egy összehajtott A4-es papírt az asztal közepén lévő tartóból, amelyre kezdő titkárnő nyomtatási stílusában volt felírva 4-5 "konyhafőnök ajánlata"-étel, azok közül pedig rántott bordát ajánlott nekem. Hát az már az én bajom, hogy vacsorára nem akartam ilyet enni káposztával. Az étlap egyébként értelemszerűen a halételeket részesíti előnyben, többféle halászlé, pisztráng és lazac rendelhető, előételként pedig kaviárt is láttam.

Végül szegedi halászlevet és tűzdelt szarvast ettünk. Hmm. A halászlé sajnos egyáltalán nem volt olyan finom, mint lehetett volna. Ettem már jobbat is, de egy ilyen profilú helytől többet várnék. Persze egy hétköznap estére bőven megteszi. Előnye volt, hogy sok-sok halhúst adtak a lébe és az állaga is jó volt.

A szarvas nem tudom, mitől volt tűzdelt, mert én csak 3 szeletet kaptam, viszont a burgonyafánk olyan fenomenálisra sikerült, hogy azt még magába is simán enném reggeltől estig (ha nem lenne olyan hízlaló). :-) Finom volt a gyümölcsös vadasköret, a barnaszósz átlagos. Na mindegy, mert összességében - csak én vagyok túl szigorú - nagyon finom volt! A burgonyafánk miatt pedig mindenképpen érdemes megkóstolni.

* Adatlap *
Név: Aranyhal Vendéglő
Jelleg: magyaros, de nemzetközi igényekre is figyelmes
Időpont: 2008. október 18.
Cím: Budapest, XIV. ker., Thököly út 121.
Milliő: családias, csendes kisvendéglő, elegánsabb megjelenéssel és hangulattal
Étlap: megfelelően bő választék, sokféle halétellel, levesekkel, előételekkel
Ételek: olyan a tálalás, amilyen az étel: a magyaros ételek hagyományos tálalással kerülnek az asztalra, a nem hazai jellegűek csinosak, szépek
For business: medium (magyaros és halételek iránt érdeklődő, de nem csúcspartnerek esetén ebédre, vacsorára egyaránt)
Service: kedves, de kicsit furcsa
Randiérték: 2nd class - inkább összeszokott párok romantikus hétköznapjaihoz
Árszint: magas (800-4500Ft között)

Nincsenek megjegyzések: